VAKOILIJOITA PIKKUKAUPUNGISSA

8.7.18

Värikollaasit: Mansikan makeus

IMG_8756


Tässä ovat tämän viikon värit.
Kollaasi 135 Mansikan makeus





IMG_8754

Aitan seinää Savonkadun varrella.

old red barn wall

Saman aitan seinää

Kollaasi-vadelma

Kollaasi pikkukaupungin aitasta


punaiset aitat

Pikkukaupungin inhimillisyydestä ja rakkaudesta eläimiä kohtaan kertoo tämä pieni mökki, jossa asui mäyräkoira Netta 1970-luvulla. Se on säilytetty kotipihallaan.

Ja lopuksi mansikkakakkua kaikille!

strawberry cake

Mukavaa sunnuntaita!



10 kommenttia:

aino harjula kirjoitti...

Kaunista maaseutuidylliä. Tuo linnunpönttö/koirankoppikuva on kyllä ihan ehdottoman hieno kohde kuvattavaksi.

Anna Amnell kirjoitti...

Minustakin Netan ikioma talo on paras paikka- Toivon, että se on vielä tallella. Sen voisi viedä kaupungin kotiseutumuseoon.

SusuPetal kirjoitti...

Ooh, mansikkakakkua, kiitos!

Anna Amnell kirjoitti...

Kupillinen kahvia tai teetä sunnuntain kunniaksi.

uggla kirjoitti...

Kaunista punamultapintaa, mansikoitten aika nyt.

Anna Amnell kirjoitti...

Marjat tulivat tänä vuonna aikaisin.

Kirsti Kaija kirjoitti...

Punamullalla maalatut rakennukset ovat ihanat.
Mukavaa maanantaita ja tätä viikkoa!

Anna Amnell kirjoitti...

Samoin Sinulle Kirsti Kaija.

kaari3 kirjoitti...

Onnea, onnea, onnea vaan , punainen tupa ja mansikkamaa.

Anna Amnell kirjoitti...

Kaari, se on hauskin toivotus!