
Tässä ovat tämän viikon värit.
Kollaasi 135 Mansikan makeus

Aitan seinää Savonkadun varrella.
Saman aitan seinää
Kollaasi pikkukaupungin aitasta
Pikkukaupungin inhimillisyydestä ja rakkaudesta eläimiä kohtaan kertoo tämä pieni mökki, jossa asui mäyräkoira Netta 1970-luvulla. Se on säilytetty kotipihallaan.
Ja lopuksi mansikkakakkua kaikille!

Mukavaa sunnuntaita!



10 kommenttia:
Kaunista maaseutuidylliä. Tuo linnunpönttö/koirankoppikuva on kyllä ihan ehdottoman hieno kohde kuvattavaksi.
Minustakin Netan ikioma talo on paras paikka- Toivon, että se on vielä tallella. Sen voisi viedä kaupungin kotiseutumuseoon.
Ooh, mansikkakakkua, kiitos!
Kupillinen kahvia tai teetä sunnuntain kunniaksi.
Kaunista punamultapintaa, mansikoitten aika nyt.
Marjat tulivat tänä vuonna aikaisin.
Punamullalla maalatut rakennukset ovat ihanat.
Mukavaa maanantaita ja tätä viikkoa!
Samoin Sinulle Kirsti Kaija.
Onnea, onnea, onnea vaan , punainen tupa ja mansikkamaa.
Kaari, se on hauskin toivotus!
Lähetä kommentti